суббота, 28 марта 2015 г.

დღე 7

დღეს განვიხცილეთ ერთამანეთის პროცედურები,გარდნერის მრავალმხრივი ინტელექტის თეორიას, მოვახდინეთ მოსწავლეთა დიფერენცირება მათი ინტელექტის მიხედვით ,  შევქმენით თვითსეფასების ფორმა სხვადასხვა ინტელექტის მქონე ბავშვებისათვის. გავეცანით მოსწავლეთა მხარდაჭერის ნიმუშებს, დავამზადეთ ხარაჩო, პრეზენტაციის შაბლონი. ბლოგზე გამოვაქვეყნეთ პროექტების პორტფოლიო და გამოვაქვეყნეთ საჯაროდ.  დავამატეთ ფეიჯები.

Комментариев нет:

Отправить комментарий